26° Açık
  • EURO
    Warning: number_format() expects parameter 1 to be float, string given in /home/u0155428/uzunkoprugazetesi.com.tr/wp-content/themes/wphaber/header.php on line 130
  • DOLAR
    Warning: number_format() expects parameter 1 to be float, string given in /home/u0155428/uzunkoprugazetesi.com.tr/wp-content/themes/wphaber/header.php on line 134

Reklam

Reklamınızı günde binlerce kişinin görmesini ister misiniz?

Reklam Fiyatı ve Alanları

Reklam Alanı Reklam Boyutu Periyot Fiyat
Açılış Reklamı Opsiyonel 1 Ay 1000 TL+KDV
Üst Logo Yanı 600px x 90px 1 Ay 500 TL+KDV
Haber İçi 300px x 250px 1 Ay 300 TL+KDV
 Sağ Blok  300px x 250px  1 Ay 400 TL + KDV

 

DETAYLI BİLGİ İÇİN LÜTFEN İRTİBATA GEÇİNİZ

0284 513 6066

Neden İnternet Reklamcılığı?

Tüm dünyada ve bununla paralel olarak Türkiye’de reklamcılık dünyası değişiyor, internet hem iş hayatını hem de pazarlama iletişiminin yöntemlerini değiştiriyor. Online pazarlama ve internet reklamcılığı, geleneksel reklam harcamalarını yavaş yavaş dijital mecralara kaydırıyor. Önemli kaynaklar tarafından yapılan araştırmaların sonuçları, kısa bir süre içerisinde online pazarlama ve internet reklam aktivitelerinin Türkiye’de de büyük bir gelişme göstereceğini doğruluyor.

Tüm bu gelişmeler dahilinde internet reklamcılığının önem kazanmasının sebebi ise, sağladığı avantajlar. Özellikle geleneksel reklam uygulamaları ile karşılaştırıldığında; İnternet Reklamcılığı, interaktif, ölçülebilir, ekonomik ve esnektir.

İnternet Reklamcılığının Avantajları aşağıdaki şekilde özetlenebilir:

* İnteraktif     * Ölçülebilir     * Ekonomik     * Esnek

İnteraktif
– Hedef kitleye doğrudan ulaşım
– İnternet kullanıcıları ile doğrudan iletişim & etkileşim
– İnternet kullanıcıları ile diyalog geliştirilmesine neden olma
– Satışa yönelik promosyonlarla katılımı sağlama
– Hedef kitleye ait verilerin toplanma imkanı

Ölçülebilir
– Performansa yönelik, sonuç odaklı reklam
– Gerçek zamanlı analiz & raporlama
– Reklamın kaç kişi tarafından görüldüğü
– Kaç kişinin reklama ilgi gösterdiği
– Kaç kişinin web sitesini ziyaret ettiği
– Reklama ilgi gösteren kitlenin demografik yapısı
– Reklamın dönüşüm oranları

Ekonomik
– Birim kişiye ulaşma maliyeti
– Birim kişiye ulaşma süresi

Esnek
– Reklam yayına alış sürecinin kısa oluşu
– Reklam veya içeriğinin hızlı müdahale ile değiştirilebilmesi
– Reklamın yayında olduğu siteler dışında bir site talep edildiğinde kısa sürede geçiş yapılabilmesi